ITALŲ NUOTYKIAI LIETUVOJE

Autorius RIMAS BRUŽAS; VIGANTO OVADNEVO NUOTRAUKOS. Nr. 3 (10) Birželis - Liepa 2015

Šios markės motociklo nepastebėti bent kiek masiškesniame moto renginyje būtų sunku.

 

Tektų tyčia ignoruoti visus raudonus motociklus arba būti visiškam profanui nematančiam toliau priekinio savo motociklo rato. Likusioji absoliuti dauguma (ne daltonikai), jeigu ne stabteli pažiūrėti, tai žvilgsnį bet trumpam nukreipia į šiuos motociklus. Nesvarbu kurio stiliaus ar porūšio gerbėjas(a) esate, tikėtina, jog nuomonę apie jį turite, nes abejingų jis nepalieka. Vadinamas "techniškai kaprizingu" motociklu ar "neracionaliu pasirinkimu", jis turi ištikimus savo fanus. Tai "italai" DUCATI.

BBLT svečias, vienas iš DUCATI LIETUVA klubo steigėjų ir dabartinis Prezidentas TOMAS PIMPĖ.

Kuo ypatingi DUCATI motociklai ir kur jų „cinkelis“? O gal techninės charakteristikos sužavėjo ar eksterjeras?

Man motociklas yra variklis ant ratų. Rėmas yra reikalingas tam, kad prie to variklio galima būtų pritvirtint ratus ir sėdynę, ant kurios sėdėsiu aš. Viskas sukasi apie 2 dalykus – variklį ir vairuotoją (turiu omeny “rider”, ne “driver”). Todėl priskirdamas save “mechanikos gurmanams”, visų pirma ieškau netradicinių inžinerinių sprendimų. O Ducati būtent toks ir yra! Juk tai vienintelis motociklų gamintojas, kurio variklio vožtuvams valdyti nenaudojamos spyruoklės (Ducatistai turi daug padorių ir ne itin pokštų spyruoklių panaudojimo tema). Ducati tai vadina DESMO sistema. Atrodytų kas čia tokio, bet didesniuose Ducati renginiuose išvysti žmones su DESMO sistemos tatuiruotėmis ant kūno yra dažnas ir nieko nestebinantis dalykas. Argi tai ne geriausias meilės ir ypatingumo įrodymas? Negalima nepaminėt sausos sankabos. Naujesniuose Ducati modeliuose nebenaudojamo, bet puikiai visų motociklininkų pamenamo barškučio, kurį Ducatistai vadina “Ducati music”, dėl savo itin čaižaus barškesio ir garso kuris primena kratomą saują vinių įmestą į metalinį kibirą. Ducati eksterjeras taipogi netipiškas. Metams bėgant jo buvo tikrai įvairaus, nuo itin vykusio iki labai ne. Bet ko buvo nedaug, tai nuobodumo. Matyt už tai klientai Ducato ir myli.
 

DUCATI, kaip ir itališki automobiliai, Lietuvoje sunkiai randa kelią juodą spalvą ir chromą pamėgusias mases. Sakoma: arba mėgsti juos, arba nekenti. Vidurio nėra. Tiesa?

 Ducati yra egoistiškas motociklas. Yra daug skambių markių, kurios gali padėti parodyti tavo statusą visuomenėje, arba įsilieti į tam tikras bendruomenes. Ducati savo ruožtu patraukia ieškančius ko nors įdomaus, charizmatiško. Ir visas tas įdomumas ir aistra dažniausia labiausia džiugina patį motociklininką, o ne aplinką. Taipogi sąžininga būtų paminėti, kad ankstesni Ducati modeliai (10 metų ir senesni) labai stengėsi būti techniškai kaprizingi kaip ir kiti to laikmečio Italijos inžinerijos kūriniai. Tad dažnas Ducatistas su pasididžiavimu teigdavo, kad tik būdamas geru mechaniku gali būti tikru Ducatistu! Deja, dabartiniai Ducati šio džiaugsmo nebeteikia ir patvarumu nebenusileidžia standartams iš rytų, ar Bavarijos. Bet įvaizdis yra vis dar gajus. Todėl beveik nesutikau Ducati savininkų, kurie sakytų “nusipirkau, nes kaina gera buvo”. Dažniausia, tai būna seniai išsvajotas ir išlauktas pirkinys. Kita vertus, nekenčiančių kaip ir irgi nėra. Yra pragmatikai, kurie negali suprast šio mūsų neracionalaus pasirinkimo ir jie nuoširdžiai pašiepia Ducati savininkus. Įdomu, kad vidurys vis dėl to irgi yra. Tai grupė žmonių (gan didelė), kuri su pasimėgavimu žiūri į gatve riedantį Ducati ir tuo pačiu sau mintyse sako – gerai, kad aš toks protingas ir tokios, kad ir įspūdingos, nesąmonės neperku!

Plačiau skaitykite birželio-liepos mėnesio BIKER BALTICS LT.
Ieškokite visuose didesniuose PC ir degalinėse.
Prenumerata ČIA
Pirkti numerį ČIA

  • HD1
  • nippon logo1
  • RE1